Procedura reklamacyjna
Dokładamy wszelkich starań, aby produkty, które do Ciebie dostarczamy były wolne od wad. Jeśli mimo wszystko zdarzyło się, że otrzymałeś uszkodzony lub przeterminowany towar - możesz złożyć reklamację (zgodnie z przepisami o rękojmi w Kodeksie Cywilnym).
Reklamację możesz złożyć w formie pisemnej lub telefonicznie na adresy/telefony podane w zakładce "Kontakt".
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię i nazwisko, adres, adres e-mail,
- numer zamówienia
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Możesz także skorzystać z sugerowanego przez nas formularza reklamacyjnego:
Twoją reklamację rozpatrzymy w terminie maksymalnie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Więcej informacji dotyczących reklamacji oraz prawa odstąpienia od umowy znajdziesz w zakładce "Regulamin".