Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Transport Firmy Gaweł jest dostępny dla zamówień powyżej 200 zł.  Dla zamówień powyżej 400zł transport w promieniu 30km GRATIS.

ZAKUPY SPOŻYWCZE
Z DOSTAWĄ DO TWOJEGO DOMU

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna


Dokładamy wszelkich starań, aby produkty, które do Ciebie dostarczamy były wolne od wad. Jeśli mimo wszystko zdarzyło się, że otrzymałeś uszkodzony lub przeterminowany towar - możesz złożyć reklamację (zgodnie z przepisami o rękojmi w Kodeksie Cywilnym).

Reklamację możesz złożyć w formie pisemnej lub telefonicznie na adresy/telefony podane w zakładce "Kontakt".


Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  • imię i nazwisko, adres, adres e-mail,
  • numer zamówienia
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.


Możesz także skorzystać z sugerowanego przez nas formularza reklamacyjnego:

Formularz reklamacyjny


Twoją reklamację rozpatrzymy w terminie maksymalnie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.


Więcej informacji dotyczących reklamacji oraz prawa odstąpienia od umowy znajdziesz w zakładce "Regulamin".

Witryna stworzona na platformie